بزرگترین مشکلی که اکثر کسبوکارها با آن روبرو هستند، نداشتن مشتریان وفادار است. کسبوکارها عموماً تمام توان، انرژی و سرمایهی خود را به روند تولید و فروش محصول یا خدمات اختصاص میدهند و از مرحلهی مهم پس از خرید غافل میشوند. درحالیکه این مرحله، بسیار حائز اهمیت است.
وقتی که مشتری خرید یا خدمات خود را داخل ساک دستی زیبا و اختصاصی دریافت میکند، حس ارزش و اعتماد به دست میآورد و با افتخار از این خرید، از فروشگاه خارج میشود. یک ساک دستی باکیفیت و زیبا، بارها قابلاستفاده است و این یعنی لوگوی برند تا مدتها جلوی چشم مخاطب خود را نمایش میدهد.
The biggest problem most businesses face is not having loyal customers. Businesses generally devote all their power, energy and capital to the process of producing and selling a product or service and neglect the important stage after purchase. While this step is very important.
When a customer receives his purchase or service in a beautiful and exclusive handbag, he gains a sense of value and trust and leaves the store with pride from this purchase. A high-quality and beautiful handbag can be used many times, and this means that the brand logo will be displayed in front of the audience for a long time.